Texnik Qo'llab-quvvatlash Muhandisi / Kichik Tizim Administratori
Условия работы
Majburiyatlar:
-
Asosiy axborot tizimlari, serverlar va tarmoq resurslarining mavjudligi va ishlash qobiliyatini monitoring qilish;
-
Insidentlarga tezkor javob berish, texnik muammolarni SLA (Xizmat ko'rsatish darajasi to'g'risidagi kelishuv)ga muvofiq qayd etish va bartaraf etish;
-
Help Desk tizimi orqali foydalanuvchi murojaatlari bilan ishlash: ro'yxatga olish, tasniflash, eskalatsiya qilish, muammolarni hal etish;
-
Mijozlarning server uskunalariga xizmat ko'rsatish (stoykalarga montaj/demontaj qilish, diagnostika, dastlabki ko'rik);
-
Mijoz uskunalari uchun tarmoq sozlamalari bo'yicha ishlarni bajarish: portlarni, VLAN'larni sozlash, IP-manzillarni berish va hisobini yuritish;
-
Linux boshqaruvidagi serverlarni o'rnatish va dastlabki sozlash;
-
Mijozlarning veb-xostingini qo'llab-quvvatlash, boshqaruv panellari (masalan, cPanel, Plesk) bilan ishlash, kontentning ko'rinishi bilan bog'liq muammolarni hal qilish;
-
Co-location va virtual serverlarni ijaraga berish xizmatlarini texnik qo'llab-quvvatlash, joylashtirilgan uskunalarni hisobga olish.
Talablar:
-
Texnik qo'llab-quvvatlash xizmatida yoki tizim administratori sifatida 1 yildan ortiq ish tajribasi;
-
Monitoring tizimlari (masalan, Zabbix, Prometheus) va Help Desk platformalari (masalan, GLPI, OTRS, Freshdesk) bilan ishonchli ishlash ko'nikmalari;
-
IT-infratuzilmasini qurish prinsiplarini yaxshi tushunish: serverlar, kommutatorlar, VLAN, IP-manzillar bilan ishlash;
-
Server uskunalarini montaj qilish, o'rnatish va ularga xizmat ko'rsatish ko'nikmalari (shu jumladan mijozlarning boshqa jismoniy serverlari);
-
Tarmoq interfeyslarini sozlash hamda tarmoq resurslarini (portlar, IP-manzillar, VLAN'lar) boshqarish tajribasi;
-
Linux oilasiga mansub operatsion tizimlarni (masalan, Debian, Ubuntu, Rocky Linux) bazaviy o'rnatish va sozlash ko'nikmalari;
-
Veb-xosting boshqaruv panellari (masalan, ISPmanager, cPanel, Plesk) bilan ishlash bo'yicha bilim va tajriba;
-
Pochta xizmatlarining ishlash prinsiplari va keng tarqalgan dasturlar (masalan, Postfix, Dovecot) bo'yicha bazaviy bilimlar;
-
Og'zaki va yozma nutqning ravonligi, mijozlarga texnik jihatlarni xushmuomalalik bilan va tushunarli tarzda tushuntira olish qobiliyati;
-
Mas'uliyatlilik, punktuallik, navbatchilikda ishlashga va SLA reglamentlariga rioya qilishga tayyorlik.
Bizlar nima taklif etamiz:
-
Ish jadvali: Haftasiga 5 kun, 09:00 dan 18:00 gacha;
-
O'zbekiston Respublikasi Mehnat kodeksiga muvofiq rasmiylashtirish, 28 kalendar kunlik mehnat ta'tili;
-
Qat'iy drees-kodning yo'qligi — biz davlat tashkilotlari haqidagi stereotiplarni yo'q qilishga intilamiz;
-
Bilim va tajriba almashishga tayyor bo'lgan kuchli professional jamoada ishlash;
-
Aholi hayotini yaxshilashga qaratilgan xizmatlarni yaratish va mamlakatning yetakchi korxonalarida biznes jarayonlarini optimallashtirishga yo'naltirilgan yirik va muhim loyihalarda ishtirok etish;
-
Mustaqil qarorlar qabul qilish va kompaniya rivojiga faol ta'sir ko'rsatish uchun keng imkoniyatlar.
Заинтересованы в вакансии?
Перед откликом на вакансию, обязательно ознакомьтесь с обязанностями и условиями работы